13+ People Who Had The Right Idea From The Get-Go

Diply 18 Jun 2018

Some people just naturally "get it," ya know what I mean? I'm not talkin' in the Bella Hadid, "homeboy's gonna, like, get it" kinda way, I mean that they're quick, funny, and borderline brilliant.

For us, it's the little things — the funny things and the clever things that make a difference — so we've gathered together a bunch of pics of some wickedly smart people who had the right idea right away!

1. Healthy eating is all a matter of perspective.

Instagram | @beigecardigan

Well, it's mostly a matter of calories, portion sizes, and balance, but a bit of fancy talk never hurt anyone. Spare your feelings and call your Pringles "thin-sliced potatoes with a sea salt extract."

Load Comments

2. Best to just cover all your bases right away.

Instagram | @nochill

Some might call it "too much" or "whipped," but I just call it smart. One quick text convo is gonna save you a whole lot of fight convo in the future here.

Load Comments

3. Flip it around on the haters and own 'em.

Instagram | @some_bull_ish

I mean, if she's right and it truly is "the worst coffee" in the world or whatever, then that's worth the stop anyway! Considering all the crap coffee I've had, that'd be legit impressive.

Load Comments

4. What more could any of us ask for?

Instagram | @beigecardigan

Finally, something from Forever 21 that isn't completely impractical or ridiculous, amirite? Well, if you don't agree, I'll be in my outfit-tent, so I can't hear you anyway.

Load Comments

5. Every now and then, you gotta take some time for yourself.

Instagram | @will_ent

If you don't, the world is just gonna roll you. That's at least what someBODY once told me.

Load Comments

6. He came to win!

Instagram | Instagram

Not only is the date idea pretty brilliant itself, but there's obviously going to be a clear winner, and that winner probably deserves to pay for the meal, lol.

Load Comments

7. The heist of the century, really.

Instagram | @kalesalad

I'm tired of all the Ocean's Whatever movies being about grandiose money heists — I wanna see one where they all just go after a load of snack foods.

Load Comments

8. Hey, just because you're not in the picture doesn't mean you're not in the picture, right?

Twitter | @adam22

He's technically correct, and in this case, that's the most important kind of correct.

Load Comments

9. The definition of chillin' out, maxin', relaxin' all cool.

Instagram | Instagram

And now my only goal in life is to find a "neck pillow" big enough for my butt to squeeze in!

Load Comments

10. Well, she was definitely right about that one.

The Chive | The Chive

Never judge a book by its cover! And judging by that ice on her wrist, she's doing more than well for herself — y'all missed out.

Load Comments

11. No one's gonna tell this rebel what to do!

Imgur | CobraClutch

This is the kind of challenge to authority we need in our lives. You can't let a mere sign boss you around!

Load Comments

12. Pretty much the best decoration for the janitor's closet.

Reddit | throatfrog

That is, until Super Nintendo Chalmers comes around for an inspection and sees that you've disappointed him once again! Skinnerrrrrr!

Load Comments

13. Playing the long con at the supermarket.

Instagram | @kalesalad

You might not be there for the payoff, but that kinda makes it all the more awesome, really. I know I'd start running as soon I as I saw that!

Load Comments

14. Ahh, that makes a lot of sense now, thanks.

Instagram | Instagram

I'm picturing one of those infomercials where the people are fumbling around and crushing tacos in their car while driving. "How many times has this happened to you?"

Load Comments

15. And when you're really a fiend for tacos...

Instagram | @__________memes_______

Why not call up the fam, roll the dice, and see what comes out? If you're as lucky as this person, you could hit the jackpot!

Load Comments

16. Opening a doorway to the past.

Instagram | @kalesalad

I hope whoever found this decided to carry on the tradition and put their own pics and messages up there. Especially if they have a pet that can compete with that bunny!

Load Comments

17. Here's a lifehack I could actually see myself using.

Instagram | @__________memes_______

I only perk up when they say the word "toast" because I think snacks are coming! Might as well cut the middleman and just go for it.

Load Comments

18. Just a few simple modifications and the place is your own!

Instagram | @girlsthinkimfunny

Clearly I have tacos on the mind today, but can you blame me? I will fight a bear for one right now.

Load Comments

19. I think that's a bit more Pink than she wanted, but it's definitely one way to get the party started. 

Instagram | @__________memes_______

It might look a bit dramatic, but think of it as a "Beautiful Trauma."

Load Comments

20. Comfort over all else!

Instagram | Instagram

Yeah, sometimes you gotta create your own happiness. If that means eating your airplane sandwiches with some squished bread, so be it! There's enough for everyone.

Load Comments

21. You don't have to be old to totally get it.

Instagram | Instagram

Like, this kid is halfway between making memes and making pure art — and I'm just totally here for it.

Load Comments

22. You gotta shoot for the stars if you wanna hit the moon.

Twitter | @ACIFH

As far as I know, yes, this is legit the most expensive drink you can get at Starbucks. With a gold card, it was free — mind blown.

Load Comments

23. Give them something to Marvel at.

Twitter | @Jenna_mcintosh9

We all know how extra prom-posals can be these days, so banking off one of the most popular franchises ought to earn bonus points. Plus, if she rejects you, you can always just say, "I don't feel so good," and disappear.

Load Comments

24. This guy knew exactly what to do in an emergency.

Meme Center | Meme Center

Can't find the right outfit for the club that night? That's definitely an emergency. Just crack open that First Rave kit and get out there!

Load Comments
Next Article