22+ People Who've Got It All Figured Out — Whatever 'It' Is

Diply 12 Oct 2018

Who says you have to do things the same way as everyone else?

Yes, yes, we're all beautiful and unique snowflakes and all that. But I do most stuff the same as everyone around me. I take the subway to work, do the office thing, take the subway home, debate whether to cook or order food, order food...you get it.

But some people definitely march to the beat of their own drum. If they even have a drum. It could be some kind of bizarre and incredible percussion instrument I've never heard of.

I'm getting sidetracked. Let's follow some folks who are definitely doing their own thing!

1. Like the tattoo proposal that actually worked out. Aww, shucks.

AcidCow | AcidCow

Now, I'm assuming a few things.

One, that he didn't just check it later to save face.

Two, that the spelling of her name is somehow correct.

Otherwise, way to go you two, that's a solid gold story until the divorce tattoo.

Load Comments

2. Or the grocery checkout clerk who just needed to get that extra bit of height and didn't have a stool.

DumpaDay | DumpaDay

You rock that cheese, champ. Just...you know...don't sell it after, yeah? There's enough footy-smelling cheese without actual foot contact on the cheese.

Load Comments

3. OK, yes. I know that cats sleep anywhere and that isn't really special. Not the point.

AcidCow | AcidCow

But check it out — aren't all cats legit scared of cucumbers and zucchini? Has this cat beaten the primal fear somehow?! What is your secret, cat?

Load Comments

4. Listen, it's hard to be a boss, but that doesn't mean you can't take some enjoyment in your work from time to time.

Instagram | @will_ent

Like being able to rub a little salt in the wound when your employee's boyfriend crushes her heart via text.

Load Comments

5. Honestly, I've been wondering what was gonna happen with this meme when cops started getting involved with the whole "driverless car thing."

GIPHY

But these cops are legit stylin' on this dude. Well done.

Load Comments

6. Ugh. Doing your own thing is not always great for the people around you, though.

AcidCow | AcidCow

Also...shoes off at the theater? Bruh. Bruh.

Meh, at least it's not a plane, right? Double ugh. So vomitrocious.

Load Comments

7. This idea just seems rad to me. I mean, inhaling fresh fragrances all day instead of the desert? Sign me up.

Reddit | CosmicKeys

Sure, it's a lot to carry around, and it must be annoying to...nah, I'm too lazy. Forget it.

Load Comments

8. Clearly, this baby's doing something right. I mean, I love hot chocolate, but I've never looked that happy for it in my life.

AcidCow | AcidCow

Live it up, baby. You do you.

Load Comments

9. This dude is a legend in so many ways. The commitment in his face, the joy... It actually brings a smile to my heart.

GIPHY

Plus, anytime you can actually combine guitar thrashing with literal sparks, I'm sold.

Load Comments

10. I'd bet this is a mechanic, which makes me immediately not on their side.

DumpaDay | DumpaDay

But for real, how many times have you heard a person say "but online..." when you're standing behind them in a huge line at a store?

Load Comments

11. I dunno why she's got that face on. As far as I'm concerned, these are personal trainer goals. 

Reddit | sajibkumarbhadra

What else is gonna keep me as inspired to work out as knowing one day I could fit into one of these?

Load Comments

12. Honestly, if Amazon had been around when I was a kid, this would've been downright common. 

Instagram | @will_ent

My parents can barely work a smartphone. They would've been destroyed by this technology in the hands of children.

Load Comments

13. So, apparently, the best thing about a trip to Europe is being able to make fun of all the model photos on your Instagram.

Reddit | jearredo

And here I thought it was food and getting talked down to by French people.

Load Comments

14. This person...well, this is just a life well-lived, if you ask me.

Reddit | yo_mamma32

Think about it — your life involves, at least once, driving a scooter around with a monkey in a dress?

You've won at life.

Load Comments

15. You clever man, you've outsmarted them all, haven't you? Boat thieves will never try to steal a ship that's already sunk.

AcidCow | AcidCow

It's pretty genius, as long as you don't plan on actually boating anywhere.

Load Comments

16. Just remember, even if someone tells you that living your truth is against the rules, you decide the game.

GIPHY

When life hands you Yahtzee, grab the tennis ball and play fetch.

Load Comments

17. (This person sits down across from you on the train) "Please be cosplay, please be cosplay, please be cosplay..."

The Chive | The Chive

Seriously, though, if you take a closer look, you'll see the chainsaw definitely ain't real. But you know at first you're like, "Oh snap, is The Purge a real thing already?"

Load Comments

18. Man, I miss Steve Irwin. Not only for his love of animals, but for his crusade against tacky footwear.

The Chive | The Chive

Truly, this tattoo doesn't really do him justice. Still, it's a nice try at a tribute for a great man.

Load Comments

19. Dang, I'm gonna have to remember this for the next time I forget to brush my teeth before coming in to work.

Reddit | John-Appleseed

Jokes, y'all. I keep an extra brush and toothpaste in my desk. The rest of the office...insisted.

Load Comments

20. Listen, we've all been there. You're moving, none of your so-called friends can help, and you don't even have a truck.

GIPHY

Or...alternate take: You found a couch on the curb and took the subway home. Huh.

Load Comments

21. Honestly, I would really enjoy the movie where Leonardo DiCaprio plays a sphinx. Alternate take: The movie where a cat pretending to be DiCaprio tries to win an Academy Award.

Pleated-Jeans | Pleated-Jeans

You'll get it one day, my man.

Load Comments

22. This is true rock star material right here. Who says a career in music can't take you places?

Pleated-Jeans | Pleated-Jeans

Plot twist: He was trying to smash the guitar after playing a song, and it all went wrong.

Load Comments

23. This is definitely someone who feels the need to fight any authority they find. And you know what? Good for them.

Reddit | MisdropPi

Oh, bruh, can you play "Birdland" real quick? That's my jam.

Load Comments

24. Is this some kind of Bambi outtake I wasn't aware of? I should've paid more attention to those deleted scenes.

Pleated-Jeans | Pleated-Jeans

Truly, it was the golden age of animation. What a time to be alive.

Load Comments
Next Article